Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ändrade planer..

Publicerad 2012-05-12 11:21:45 i Allmänt

Alfred kommer hem redan nu på tisdag:) Smsade uppfödaren igår och fråga ifall det gick bra om jag fick honom 1 vecka tidigare för jag är "långledig" och hon tyckte det passa jättebra för en av de andra valparna hade tid hos vetrinären på tisdag så då passa hon på och ta med Alfred också så han kan bli chippad och vet besiktigad:)
Så efter skolan åker jag och en klasskompis och hämtar honom..längtar jätte mycket!!

Hoppas han inte blir alltför ledsen när han måste lämna sin mamma och syskon.. men jag ska nog få honom på andra tankar genom aktivering :) Han kommer givetvis få träffa sin mamma fler gånger, tycker bara det är kul att man kan fortsätta ha kontakt emd uppfödaren :)

Detta är nog första gången jag hoppas på att helgen går fort, vill verkligen ha tisdag eftermiddag nu!!
Idag ska vi åka hem till min bror och grilla & ikväll blir det väl chill, möjligtvis att jag slänger in lite plugg också.

Annars är det bara typ 14 dagar kvar i skolan, jag kommer bara gå på det absolut viktigaste eftersom jag inte vill lämna Alfred hemma själv för långa stunder. & jag får ju tyvärr inte ha med honom i skolan:/
Sen väntar ett långt och skönt sommarlov & till hösten är det dags för sista terminen innan man är klar som USK.

Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela