Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

<3

Publicerad 2012-08-07 22:07:14 i Allmänt

Sitter och kollar på OSi fridrott och får smått ångest när man ser tjejerna med deras förbannade vältränade kroppar & får smått ångest över att man själv inte ser ut så.Dock har man bara sig själv och skylla för ALLA kan se ut så. bara man vill & har motivationen..Jag vill men motivationen är så långt borta den kan vara. Jag satsar på beach 2020, då jävlar då ska ni få se på ett kraftpaket?!.....
 
Igår åkte jag ju hem till min bror för tanke var att jag skulle va där idg och passa valparna när dom var på Skånesdjurpark. men nu var vädret så uselt så det blev inget med det, så jag åkte egentligen dit i onödan..Blev lite valpmys iallafall(:
Kom hem tidigt idag vilket va skönt, hemma är bäst så är det bara.
Hämtade min bil innan med pappa, nystädad tvättad och fulltankad..då ser det inte ut som de polerat den, menmen!
Sen somnade jag på soffan och sov i 4 timmar, tror jag behövde det! Hade jävligt ont i nacken när jag vakna bara men det lindrades med ett varmt bad :)
 
Bjuder på lite bilder.
 
 
Mommy I´m fat . hahah <3
 
 
Ligger och tuggar på filten för man blev ju inte helt mätt av maten.
 
 
Något sötare finns bara inte.
 
Skulle käka majskolvar innan och blev rätt så lurad när jag skalat klart den ena och ser att där fan inte var mycket till majskorn på den.. Som tur är fanns där en till .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela