Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En kall höstdag

Publicerad 2012-10-08 21:46:00 i Allmänt

 
Hej, nu är jag här igen (:
Måndagen börjar lida mot sitt slut, idag har varit en "soft" dag i skolan, Jgaoch Jeanette började med att vi hade idrott tillsammans med utvecklingsstörda, lite nervöst innan vi började..men oj va kul det va & fyfan vad JOBBIGT/ svettigt det va, har inte rört mig så mycket på säkert 7 år :/ var helt slut efter 1 timmes idrott.  Efter det blev det redovisning sen slutade vi :) .. nu ikväll har jag avrit hos Kusinvitamin(jeanette) och snackat skit och så, Svante var också med, han var väldigt generös med pussarna till Amanda Och Filip :) .
 
Nu sitter jag och chillar framför tvn, samtidigt som jag lyssnar på musik och sitter här och skriver, Jupp vi kvinnor kan göra många saker samtidigt, inte för det är någon nyhet ;)
 
I veckan blir det lite plugg, & på torsdag ska jag tydligen på bio, ska se TED :)
först ska jag köra till P, bara det gör mig jävligt nervös.. köra i malmö?! det funkar liksom inte ....
& jag hoppas innerligt mina fälgar sitter kvar på bilen när det är dags att köra hem igen...man vet ju aldrig emd Malmö drägg (A)
 
Utöver det så blir det en rätt bra helg tror jag, på lördag blir det "spelkväll" med Sundback, Hassel & Semjaniv :)
På söndag blir det kalas för Malte som fyller 4 år.
På måndag ska jag träffa Nicole(hon som bor i "min" lägenhet just nu) .. vi ska snacka om när jag ska få nycklarna och såhär :), Jag har också köpt hennes soffa så nu blir det ännu mindre att ta med sig :P, skönt!!
Hassel ska ta över min soffa som jag har nu :)
& förhoppningsvis ringer hyresvärden nu innan onsdag också, annars ringer jag, för jag vill skriva kontrakt NU! så han inte kan ändra sig sen :P
 

Imorgon är det skola, från kl 8 :/
Börjar med en massa redovisningar, jippi vad skoj! kommer somna !
Går till 16, sen är det tänkt att det blir gymmet med Hassel, och ja ni hörde rätt, Alex ska entra gymmets dörrar för första gången på vääääldigt länge. & enligt hassel blir det ett hårt pass så jag lär väl se ljuset i slutet av tunneln när vi är klara !
 
Hade velat bjuda på lite bilder men har inga nya på datorn så det går väl bra med en gammal?!
 
 
Ha en fortsatt kylig höstkväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela