Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Oktober

Publicerad 2012-10-04 20:00:40 i Allmänt

Då var vi inne i Oktober månad nu då, eller ja snart har 4 dagar redan passerat, helt sjukt så snabbt tiden går. Kan man inte stanna upp den lite??!
Idag är det iallafall 3 ynka veckor kvar till jag fyller år,24 ljuvliga år?!
På söndag fyller mamma år & hon och pappa firar även 35 årig bröllopsdag, sen nästa söndag fyller Malte 4 år.. Vadå dyr månad:/
Imorgon är det fredag & då får vi äntligen vår husbil, bara sådär 8 veckor efter vi köpt den :S, bättre sent än aldrig eller? , dock har vi väl ingen större "nytta" av den just nu eftersom vädret är som det är och man har börjat skolan/jobb.
 
Denna helgen blir rätt lugn, om man jämför med förra helgen, oj oj oj säger jag bara !
Denna kvinna börjar seriöst bli för gammal för sånt tempo, var bakis till tisdag morgon :/
Satt och förkröka här med Hassel, Semjaniv och Sundback, ytterst trevligt. Dock fick jag ett sjuhelsikes gallstensanfall mitt under allt, gud i himlen vad ont jag hade ;/ men det gick över efter ett tag som tur va .
Sedan traskade vi till kräm och drack dansa och hade ännu mer kul :) Ialalfall jag & hassel hade garanterat också kul :D Somnade inte förrän 7 på morgonen.
På söndagen blev det chill och film tillsammans med pågarna, behövs efter en sån kväll :)
 
Denna veckan har varit rätt så chill i skolan,( inte behövt vara där så mycket) men vi har ändå haft arbeten osv.
Men 3 kurser är typ slut om 3 veckor eller så. rätt skönt!
 
Har faktiskt något kul och dela med mig av och det är att jag ska flytta, & denna gången ska jag flytta SJÄLV! eller ja, Svante också givetvis :D, vi har fått en egen lägenhet, en Charmig 1a på 44kvm med balkong.
Får nog den i början på November, så sjukt spännande :D blir säkert hur bra som.
 
Har lite att se fram emot den hösten/vintern
* Fyller år
* Flyttar till eget
* Tatuering
* Examen
 
UNDERBART!!
 
Ingen bild från helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela