Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Snart helg :D

Publicerad 2012-09-27 19:25:31 i Allmänt

Idag är det torsdag och det blev en minst sagt kort dag i skolan, började kl 10 läraren vi skulle ha kom rusande och sa att vi mer eller mindre fick sköta oss själva idag för hon var tvungen att åka iväg..& som vanligt när en lärare inte närvarar på en lektion så blir det mer skitsnack än allvar, och ja det är så oavsett hur gammal man är :P
Jag & hassel & Marthina drog till stan lite innan 11, små shoppade och så :)
Sen dess har jag städat rummet & pluggat & tagit ett bad.
 
Har ju tenta imorgon igen, känner glädjeruset genom kroppen?!
Slutar runt 11 imorgon beroende på hur snabb jag är med tentan, sen är det HELG!
På lördag blir det lite fest med Hassel, Semjaniv & Sundback, ska först va här hos mig och dricka och umgås sen blir det nog kräm:), jag längtar som tusan, har inte festat på några veckor nu eller träffat folk utöver dom i skolan så jag ska verkligen ha skitkul !! En och annan cider och annat gott lär slinka ner genom svalget...
Vill ha lördag nu nu nu!!
 
Igår ringde jag och sköt upp min tatueringstid, suger bigtime men jag gjrode det i hopp om något annat :)
Men så småningom sitter min tatuering där !
 
Annars händer väl inte så mycket, idag avslutade jag något som är det bästa för mig som det känns nu.
Det finns nog något annat för mig ;P
 
 
Nog snackat...nu ska jag fortsätta kolla på tv/lyssna på musik i pauserna :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela