Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En Solig Måndag

Publicerad 2012-08-13 16:41:35 i Allmänt

Idag har det inte hänt så superduper mycket, har varit och handlat med Mamma & Syrran & gjort ett besök på mammas jobb.  Var nere i garaget och gjorde lite rent i pappas bil inför morgondagen, vi fick låna hans bil istället till Ullared, den drar mindre än min :)
 
Nu ha jag precis käkat och fläsket väller ut i soffan...typ.
Ska köra föräldrar till Bosse & Ingrid senare & ikväll efter 22 kommer Hassel hit.
Vi får lägga oss tidigt idag om vi ska orka upp i ottan imorgon. Jag ska hinna gå ut med Kenzo innan också :/
 
Det ska bli så jäkla kul imorgon, är helt laddad!
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela