Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

6 timmars roadtrip.

Publicerad 2012-08-09 22:48:12 i Allmänt

Idag blev det en långrunda med Pärlan tillsammans med Hassel.
Blev först en runda till Lödde centrum där jag bokade tid för min tatuering :D , sen körde vi vidare till Center syd och kollade lite och käkade på Mc Donalds (Där fanns inga nyttiga ställen som vi kunde hitta). Sedan körde vi vidare till Hofterup och hälsade på K :)  Efter det blev det en runda till Lödde igen för och sedan köra vidare till Lomma sen Bjärred. I bjärred träffade vi kikki <3 så blev lite skitsnack med henne också :D Efter bjärred blev det en runda till Lödde igen (vet inte varför vi va i lödde så jävla mycket ) och sen blev en otippad tur till barsebäck för att sedan vända tillbaka till lödde igen.. haha :D Det blev en bilrunda på lite mer än 6 timmar !!
Vädret hade vi med oss också, var riktigt varmt. Det blev mycket skitsnack och många skratt <3
Alltså är jag rätt nöjd med dagen :D
Nu sitter jag i soffan och kollar OS efter ett varmt bad. Imorgon är det fredag & inget är planerat.
 
Fick inte tagit några bilder idag som jag planerat på vår lilla roadtrip. Så fick fota Pärlan när hon stod parkerad på sin plats igen efter en lång dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela