Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Har blivit sambo !

Publicerad 2013-02-06 19:32:56 i Allmänt

Då är vi inne i ny månad. I helgen så  flyttade jag och älsklingen ihop, i en 2a på 76 kvm :)
Det är en av sakerna jag höll hemligt för er, den andra saken är att vi åker till Bulgarien den 16 juli!!, ska bli så mysigt och skönt, bara han och jag.
 
åter till boende delen, trivs sååå bra, fast de visste jag redan att jag skulle göra, han har ju trots allt bott hos mig i min 1a i 3 månader mer eller mindre så de är ingen större skillnad bortsett från att vi har mycket mer plats .
lägenheten är verkligen jätte fin och den ligger 5 min promenad från stan, nära och bra till precis allt!
Har bara lite små pill kvar som ska göras. välja gardiner till kök och "extra rummet" och sätta upp lite lampor.
 
Kunde inte hjälpa till att flytta så mycket eftersom jag under 1 veckas tid haft en KRAFTIG infektion i ena ögat, första dagen var jag så ljuskänslig att minsta lilla ljus gjorde att de kändes som någon stack knivar i ögat på mig, fick en akut tid till ögonläkaren som tejpade igen mitt öga och gjorde mig mer eller mindre blind. såklart kom infektionen på det ögat som i vanliga fall är det med  bäst syn på. och jag kunde ju inte använda linser (har ej gjort i 1 veckas tid nu) . Dag 2 blev ögat jätte suddigt så jag var blinbock x1000.
sen har synen och infektionen succecivt förbättras och idag är sista dagen på min antibiotika kur.
Imorgon åker linserna i igen (trots att läkaren rådde mig att vara utan i 3-4 veckor) PFFT!
ska iallafall aldrig mer sova med linser på, då han trodde det berodde på det, och jag ska vara noga med att byta varje dag. detta skitet vill jag aldrig ha igen.
 
imorgon ska jag klippa mig, denna gången blir det lugg som jag velat ha sååå länge men inte vågat:P
Klipper nog av en bit av håret också, men får se hur det blir med de, en färgning sker nog också, något brunare ton,
 
annars så rullar livet på, har världens mest fantastiska pojkvän/sambo & såklart lilla Svante.
Det enda som fattas nu är ett jobb, har inte kunnat leta nu eftersom infektionen kom emellan men nu är det på det igen och skriva upp sig som vikarie på olika ställen.
 
Älsklingen har träning nu, bör väl va hemma om 1 timmes tid eller så, jag lyssnar på musik och skriver skvaller för er att läsa :P
 
ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela