Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Fredag hela dagen.

Publicerad 2012-07-06 18:28:51 i Allmänt

Då vart de fredag igen..idag har jag varit riktigt trött, känns som någon klubbat mig eller något.
Imorse vad jag hos min kusin och snacka lite skit och hälsa på deras hund. Sen gick jag och sola med Hassel & efter det blev det affären med mamma.
La mig på soffan vid 14 och vakna 16.05 ännu mer trött än vad jag var tidigare :P , men nu börjar jag bli nåttsånär pigg igen. Sitter med en ansiktsmask nu, får ju va fräsh och fin till imorgon då det vankas födelsedags fest för Micke och Plym i kävlinge :) har sett fram emot det en hel del faktiskt, ska bli kul och träffa alla igen efter dessa år :) & framförallt att jag ska spendera kvällen med Kikki<3 . Resten av kvällen består nog bara av chill, ska fixa naglarna så de är fina inför morgondagen :) .. Imorgon blir det solning igen och på eftermiddagen kör jag & hämtar Kikki i bjärred sen kör vi hem till hennes föräldrar i Lomma och fixar oss !!
 
Klädsel imorgon : Rosa klänning med svart kavaj och höga pumps..mhmmmmm!!
Smink: Smokey eyes
Smycken : Halsband, armband, ringar & långa snygga örhänge .
Parfym : Beyoncé eller Paco Rabanne
Frisyr: Något enkelt , Möjligtvis lite volym .
 
Nä nu ska jag tvätta bort masken sen fixa naglarna!
ha en bra kväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela