Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Vem läser min blogg?

Publicerad 2012-02-08 20:58:19 i Allmänt

Kom på att det kunde ju vara kul och veta vem som egentligen läser min blogg, så kan ni inte lämna ett avtryck i kommentarfältet är ni góa :)

Kom även på en annan sak, eller det har jag egentligen vetat hela tiden men det är att jag typ tappar intresset för folk som jag typ träffar och såhär, och det beror nog mycket på att om jag träffar en person som jag hade kunnat tänka mig träffa igen så hör jag gärna av mig dagligen och såhär& visar intresse & jag kan bli rätt putt då om den personen tex indikerat på att han vill träffas igen och så, men sen typ hör av sig mindre än vad han gjorde innan vi träffades , jag kan förstå att man vissa dagar har lite xtra att göra men om jag alltid finner tid till och höra av mig oavsett hur fullt schema jag har så dör man väl inte av och kanske svara på ett sms/samtal och typ inte höra av sig dagen efter istället. Skriver detta just för jag tappar intresset fort om de är så och det kan va synd ibland,... det kanske är så att man inte är lika intresserad tillbaka, men då är det bättre och säga det än och "slösa" tid för mig och sig själv .... & detta skriver jag inte av någon spec anledning utan mer att de är så jag typ kan fungera..tragiskt men sant :P

Det är kanske därför jag är singel, för jag tappar intresset om inte personen visar något tillbaka, och det i mina öron låter inte så konstigt faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2012-02-08 22:10:12

jag är här och glor :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela