Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Nya piercingar

Publicerad 2012-02-07 21:35:12 i Allmänt

Har varit i malmö ikväll med Sandra, körde till triangeln.Jag körde!
jösses kos asså, Sandra är nog glad att hon fortfarande lever, jag va ju helt lost alltså, visste inte vart jag skulle köra eller hur för den delen, folk där inne kör ju precis som det bara vore dom i trafiken,
fick parkera i ett parkeringshus, första gången i mitt liv det hände, körde inte tillräckligt nära den hära biljettautomaten så fick åla mig ut genom rutan för att nå, hahaha.
När vi skulle där ifrån så fråga jag sandra säkert 10 ggr var kör jag nu då, hennes svar va samma hela tiden " FÖLJ SKYLTARNA" haha detta va alltså inne i parkeringshuset, vilka garv det blev :P
tror nog sandra föredrar och köra nästa gång , och det gör nog jag också.
Hade en puls på säkert 200 slag i minuten , och det kändes som hjärtat var påväg att hoppa upp i halsgropen alltså. men vi kom hem hela igen som tur va :P

Fick iallafall köpt 2 nya piercingar nu :) mycket fina och lagom långa ( 8mm) , så nu kan jag inte fastna med den nånstans!

Nu får man väl snart sova, börjar 8 imorgon :( mindre skönt går dessutom till 4 , usch och tvi.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela