Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Valborg= KLOCKREN

Publicerad 2011-05-06 13:15:28 i Allmänt

Alltså jag är värdelös på detta, men det visste ni ju redan:P
tänkte berätta lite om valborg iallafall, för det va superduper mega kul & trevligt.
bästa valborg någonsin skulle jag tro?!

Åkte först hem till Kvuddsi runt 16.45 :)
Sen drog vi vidare till Vix där det blev grillning till och börja med, Massa gott
hade 1 kg flintastek med mig, givetvis åt jag inte allt, men åtminstone 245 gr om jag får avgöra själv:P haha!!
Sen blev det massa skitsnack, syppe dans m.m :)
Hade verkligen as kul, alla va på sitt bästa humör och alla som va där va hur trevliga som helst :)
Vi var väl säkert 25 pers som mest & ju fler desto roligare, eller vad brukar man säga?
Det blev ialalfall en fest fylld med pussar, kramar och massa god dricka och gott skratt!
Runt halv 3-3 kände vi att vi hade väl gjort vårt och Chrisses pappa kom och hämtade oss :)
Jag & Natti åkte hem till henne, satt och snacka skit & mitt i allt fick jag mitt första återfall sen gallstensoperationen, inte hallon!!!
Runt 4 kom Fredrik & hans bror, blev lite mer skitsnack med Fredrik iallafall, hans bror somna (Klenis)
Begav mig hemåt vid halv 6, lagom sliten och sjukligt trött!
Sov sedan 2,5 timme (Kunde inte sova längre eftersom de va ljust ute:S)
Söndagen bestod av att mitt arsle va platsat i sängen heela dagen!

Tackar återigen för en underbart trevlig valborg, det får vi göra om snart :D





fler bilder finns på min Facebook !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela