Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

My week!

Publicerad 2011-05-26 11:30:21 i Allmänt

Torsdag idag, denna veckan har ju gått lite söligt tycker jag!
I måndags fyllde Farmor 88 år !! Gammalt!
Det blev smörgåstårta, namnam!!! , Farmor va lika vimsig som vanligt, men gud va hon skrattade och hade sig.

Farmor!!

På kvällen var jag iväg en sväng....

I tisdags var jag iväg hos en och städa(Lite extra knäck) tog bara 4 timmar :S Dock satt vi och käka glass och snacka lite mellanåt :P när jag kom hem va jag mer eller mindre död !!

Igår var de tvätedag, skit tråkigt!!!
hade dessutom sån jeffla migrän och va helt utslagen, mindre kul faktiskt
på kvällen kom BrittMarie & Palle en runda, trevligt:)

och idag är det torsdag, ska nog ta ett städetag idag istället för imorgon förmiddag, blir så stressigt annars
Annars ska jag inte göra något speciellt, vad jag vet nu iallafall!
Vill ha fredag NU, inte imorgon, utan NU! haha:D

Imorgon kommer Malte & Signe till oss, dom ska stanna över natten då deras föräldrar ska ut och svina !!
Dom kommer runt 13 tiden, skulle försöka lägga en Make Up på Theres också innan hon kör vidare igen, hoppas det blir bra! Sen går jag och Barnen till stan (hade hoppats att jag skulle få pengar imorgon, men ser inte så ut :S) så får väl låna av mamma sålänge, en Helg utan pengar går fan inte!!

På lördag vill jag nog ut, undra om det är någon annan som vill de, får väl fråga!

Nåja det är så min vecka har sett ut & kommer se ut :)


Så här kul tycker pappa det är och bli fotad!


Bjuder på 2 bilder sen i Lördags också när jag va hos Petra Innan Kräm!



Elli & Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela