Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Singellivet suger apröv !

Publicerad 2011-05-16 21:24:43 i Allmänt

... vet seriöst inte vad jag ska skriva om :S , men det är väl därför jag inte uppdaterar så himla ofta heller.
Det är det vanliga som händer, festar, umgås osv, Har kommit igång med träningen igen
Igår kväll fick jag en dunder dum ide, att jag skulle vara på gymmet halv 7 på morgonen idag:S
Jovisst, det var jag faktiskt också, de trodde jag inte själv dock !
blev lite styrke, tränar mest lår/rumpa och magen , blev en stund på löparbandet också efteråt blev de frulle :)
Sen dess har jag väl mer eller mindre legat i sängen och sovit i omgångar :/ , att gå upp så tidigt är inget jag är van vid så man är lagom trött ! men det va skönt och faktiskt röra på sig så tidigt, & man förbränner faktiskt mest på morgonkvisten :)

Annars då...livet är väl rätt så händelselöst för tillfälligt , väntar på och få besked från skolan om jag kommer in på utbildningen eller om jag tvunget helt meningslöst ska fortsätta söka jobb , hoppas jag kommer in!

På kärleksfronten händer det väl inte allt för mycket tror jag?! , nu är det iallafall inte kul och vara singel längre, det är inte jag ! Jag är en förhållande-person, jag är snart 23 bast , då kan man fan inte vara singel :P
Samtidigt som jag inte vill vara singel är jag väl ändå lite rädd för och träffa ännu en fel person kanske, jag tycks ju dras till dom :S  har ju träffat killar och så, men blyg som jag är så leder de ingen vart (Suck på mig själv)
Aja där finns väl någon för mig också...får jag hoppas ! Nog snackat om det!
 
vad händer i veckan då? , hade tänkt ta mig till gymmet nån dag till, Imorgon ska jag på något Möte på AF iallafall. På onsdag ska jag hem till en person och prata som vill ha hjälp av mig och städa, Money Money, vem fan vill inte ha min hjälp liksom, ingen städar så bra som mig !!

Bjuder på en ny bild på mig själv....


Kommentarer

Postat av: ante

Publicerad 2012-07-18 01:10:46

lägg till mig på msn ;)


[email protected] :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela