Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Hjäääälp....

Publicerad 2011-05-21 11:09:14 i Allmänt

...Domedagen är här, enligt den där über gamla gubben som inte vet vad han snackar om!
Han har haft fel ett X antal gånger förr så varför skulle han ha rätt nu?, sen tror jag ju inte på sånt här trams att"jorden går under den dagen" skit löjligt enligt mig...sen är där ju dom som tror på honom, vilket jag tycker är ännu mer, dooooooh! JORDEN GÅR INTE UNDER, SLUTA TRO PÅ ALLT SOM SKRIVS I TIDNINGAR!!!

Åter till annat då, igår körde vi till Micael & Theres en runda, Malte bleeev så glad när han såg mig att han sprang och snubbla på platterna, men de sket han i och upp for han snabbare än spirit och kastade sig i min famn och sa "Min Sandra"(han kan inte säga Alexandra ännu)  då smälter man lite inombords, gullunge!!! Blev lite bus med Malte i trädgården & Signe va samma glada unge som hon alltid är :) Hon har lärt sig och klappa händerna, dutti tjej!!

vi ska ha dom nästa helg Fredag-lördag:) hoppas på mina pengar kommit då(vilket dom antagligen inte gjort)
Så blir de en tur ner till stan innan Mamma & pappa kommer hem...

Idag är det lördag IGEN, var fan tar dagarna vägen:S .. aja ska chilla en bra stund till iallafall, sen blir det nog Kräm ikväll, ovanligt? nää!

Näe får väl föna håret nu, sen ta ute Kenzo på en Kisserunda!
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela