Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Fraaaajdaaa

Publicerad 2011-05-27 23:20:47 i Allmänt

Fredag en stund till då, halvligger/sitter i sängen och glor på dumburken och glor runder på nätet, bredvid mig ligger världens sötaste Signe och sussar sött !
Dom kom vid 13 tiden idag, La en liten Make-up på Theres innan hon skulle köra igen, det blev godkänt *Pust*
Sen traskade jag och barnen ner till stan där vi mötte upp Emmah och Mio:)
gick runt och titatde i affärerna, handlade lite smått & gott såsom nagellack, sprit, med mera. Va j uute efter nått nytt festplagg till imorgon, men de projektet får jag nog återuppta imorgon igen, för det va ju fan inte barnvagnsanpassat i många butiker,(Syskonvagn)..Gaaaaarh! Så får bli en runda till stan imorgon förmiddag igen ihop om och hitta något( antagligen gör jag inte de, för jag är OMÖJLIG när de kommer till kläder)

Var hemma igen strax innan 17 tror jag, då blev det maud! Jag beställde en hamburgaretallrik eftersom dom andra skulle ha pyttipanna, big NONO en fredag!
Men iallafall,ikväll har inte hänt så mycket, barnen sover nu som sagt!
Ska väl göra något liknande snart om man får nån redig plats i sängen, trots att Signe är liten så tar hon ta mig fan ändå står plats i sängen:P

Imorgon blir det även Feeest:) ska bli skoj!

Btw,....guys sucks extremt mycket sometimes !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela