Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Csn & Espresso House

Publicerad 2011-05-18 22:25:07 i Allmänt

Onsdagen börjar lida mot sitt slut då, idag har jag varit hemma hos en dam/tanta/kvinna som jag ska städa hos 2 ggr i månaden, ska dit på tisdag och ta första städetaget, Bra extra cash liksom!
Har även varit på SSG behövde ställa frågor angående CSN men sluta med att jag fick låna deras lur och ringa dit:P
som jag anade så hade dom ju gjort fel angående mitt CSN beslut,"Jävla mongos", säg aldrig en annan sak när jag säger en sak då jag är HUNDRA% säker på att jag har rätt..grrr!
nu ska dom iallfall skicka ett nytt beslut till mig, mohaha!!

Till middag idag blev det TACO. Namnam!! va så gott att jag käka 3 stycken + en nu ikväll:P
Hallå tjoooockis!

Senare i eftermiddags var jag och fika med Petra på Espresso House, sen körde vi till Patrik & Hannas nya hus där dom höll på och fixa och ha sig med målning, städning osv:) Massa fint va där!

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, ska sova när jag kollat på Criminal Minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela