Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

XXXLutz

Publicerad 2011-01-02 21:09:54 i Allmänt

Var på Lutz idag för första gången med Mamma, Pappa & Jenny!
Där va mycket folk, halva skåne ungefär!
Där va faktiskt inte speciellt billigt, Ikea ligger steget före, men sen har kanske Lutz bättre kvalité på sina saker, det vet jag inte men det är ändå roligare och shoppa när man får mycket för pengarna, eller?
Jag va ju tvungen och hitta något för mina presentkort jag fick från dom när jag sökte jobb,
Så hittade faktiskt något billigt, blev lite olika ljus(ett bigbauta) ett ljusfat och dekorationsfat och sen köpte jag faktiskt 12 glas också(bild kommer snart)...Man måste väl börja någongång med det hära "Köpa till sitt framtida hem" :P vuxenpoäng?


Fina va?

Förresten så samlade jag på mig lite mer "vuxenpoäng" och startade ett sparkonto för bara en stund sen.
Blev genast lite gladare inombords (:

Har dessutom finslippat på mitt CV, och letat jobb och påbörjat och skriva in mig på vikariepoolen.
Det är en "Duktig dag" idag , känner jag:P

Med det sagt ska jag kolla på tv nu.
På tv3 går Good Luck Chuck, men hon tv tanten/gubben sa "Strax börjar baby moma" Ja just de..lite fel på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela