Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ilska och åter ilska igen...

Publicerad 2011-01-04 22:27:51 i Allmänt

Va det igår jag skrev om en 15åring som blev mamma?ja det va det nog...iallafall hon va ju då som sagt troligt gravid igen, och nu har den dumma fan uttalat sig i sin blogg angående graviditet nr 2
något i denna stilen" Ingen har rätt att hata mig för jag är gravid igen, vem som helst kan bli det"
 för er som inte kopplar direkt vad jag blev arg över i det uttalandet va" Vem som helst kan bli gravid"
Vem som helst kan inte bli gravid flicka lilla, tråkigt nog finns där dom stackarna som inte kan få egna barn pga många olika anledningar, och dom som kan bli gravida ska skatta sig lyckliga över den "gåvan" anser jag.

Sen tycker jag det är jävligt tråkigt att människor som i detta fallet "henne" kan gå och bli gravida hipp som happ och inte ens ha resurserna till och ta hand om barnet/barnen ordentligt(som de förtjänar). Det tycker jag är sorgligt, för som jag skrev i det förra inlägget så är ett barn ett liv, något man ska ta hand om i 18 år , igen förbannad leksak! Som 15 åring ska man gå i skolan ,va med kompisar och den biten.
Man skaffar inte barn när man själv är ett barn, punkt slut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela