Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Helgen.

Publicerad 2011-01-16 18:09:55 i Allmänt

Då va snart denna helgen också förbi...det går alldeles för snabbt menmen
I torsdag kom Theres Malte och Signe, så körde vi till kulhuset...
Både jag och Malte hade skoj, åkte massa kasebanor cyklade på trehjulingar osv:)
Va helt slut efter 2,5 timme där.Efteråt stannade Malte hos oss..vi skulle ha han till lördag.
Han somnade tidigt vilket va skönt för mig, för jag hade varit uppe sen 5 och va helt slut.
På fredagen gick vi till mammas jobb och hälsade på..sen när vi kom hem fick Malte lite mackor sen la han sig och lekte med sina bilar på golvet tills han somnade:P

Igår efter Malte blivit hämtad s¨tog jag ett bad, sen bestämde jag och petra att vi skulle festa til lde lite och sen sticka till kräm. så så blidde det...
satt och snackade massa skit och drack ...på kräm blev det dans och ännu mer dans!
Va hemma strax efter 3 . blev några mackor innan det blev sängen..

Idag sov jag till 13 (A) skööönt!
Sen dess har jag bara legat i sängen och kollat på tv, käkade dock middag men det gjorde jag i sängen:P
Kyckling och klyftpotatis och cafe de paris sås :D MUMMA!
Ligger och väntar på att kl ska bli 19 så Teen Mom kan börja!!

I veckan blir det lite "wooooork out"


Kulhuset

Cykelbanan

Malte när vi tog en paus och åt, dock hade han myror i brallan och ville bara leka heeeela tiden :P

Malte hemma hos oss, när han typ vägra lyssna på mig !
(Vadå, jag är oskyldig)


Malte när han somnade på golvet, fick gå in och hämta hans kudde så han låg nåtsånär skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela