Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Flyger iväg...

Publicerad 2011-01-19 10:57:04 i Allmänt

Onsdag idag va? man blir ju helt koko av dagarna ;P
Igår jobbade jag några timmar iallafall, och idag är det tvättedag, fyfarao så tråkigt!!!
Hade kanske inte varit så "farligt" om man inte behövt springa i hundra trappor upp och ner, ner och upp flera omgångar!! Men men, mamma får ta över när hon kommer hem
Ikväll ska vi på kalas, Britt-marie fyller nämligen år, så grattis på henne:)
en annan som också fyller år idag är min kusin Jeanette, Grattisgrattis:)

Snart är det helg igen, dagarna bara flyger förbi :S fast helgerna är ju den bästa tiden på veckan !^
Denna helgen vet jag inte vad som händer, blir nog lugnt, men nästa helg blir det tjejmiddag och fest hos Sandra , ska bli trevligt:)
Så nästa vecka måste jag ner till stan och hitta nya kläder och det mina vänner kan sluta i KATAFUCKINGSTROF!
med tanke på att shoppa inte är en av mina stora passioner..jag tycker aldrig jag hittar något, och att något sitter bra på mig..vill inte ha för tajta kläder för min bigbauta negerröv !nåja...komplex komplex !!

Nu ska jag se klart våra bästa år, sen ut med kenzo och sen väntas ju tvättstugan!


men dåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela