Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Evil...

Publicerad 2011-01-03 22:18:15 i Allmänt

Mohaha, fick för mig och gå in och kolla smsguld.se Och nu har jag bestämt mig för och sälja mitt guldarmband jag fick av ett ex när jag tog studenten..inte för jag avskyr människan eller så, utan för att jag för det första inte änvänder guld och för det andra så ligger det bara i asken och "skräpar" så då kan jag lika gärna tjäna pengar på de.. hahaha:D Får kanske inte så jätte mycket för det, men det kan ju alltid bidrag med något på mitt nya sparkonto ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela