Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Chill, Fest, Hundar

Publicerad 2011-01-30 22:37:47 i Allmänt

Helgen har varit fullspäckad om man säger så...
I fredags var jag först och sola med min kusin sen hann jag precis hem innan Linda kom, sen stack vi iväg och fixa present till Sandra blev en korg med sprit och godsaker i, bild kommer strax.
Sen på kvällen umgicks jag med Natti, Kollade på Let´s Dance och snackade skit (:


Tjusig va? jag som gjort den..creed till mig :D haha
Innehåll: Cider i olika smaker, en aladin ask , 3 chipspåsar, två påsar gott och blandat!

Igår var det lördag och då vankades de tjejmiddag och syppe:)
Vi va hos Sandra och fira henne för hon då fyllt år:)
hon bjöd på Taco vilket smakade väääldigt gott! Sen blev det spel och klunkande efter klunkande:P
Mycket snack med dom andra tjejerna där också(: Trevligt folk !!
Sen vid midnatt bar det av till krääm!
Jag fixade in Ellinor(A) snäll och bäst som jag är*host host*
I början va där inte så mycket folk men sen dropade dom in ..satan i gatan , till sist gick det för fan inte och dansa utan att någon satt fastklistrad på en både bak och fram:S  men kul hade vi(:
Där va en del hunkar sen va där ju en del sunkar(?) också, haha :D

Var hemma igen vid strax efter 03.00 , ont i fötterna hade man, men det va det så värt !!!
hoppas på en repris inom kort, jag kräver de!! :P


haha, denna bjuder jag på! Strax innan Sandras tjejmiddag!

Söndag idag då...vaknade rätt tidigt så idag har man varit trött !!!
Var först hos Bosse & Ingrid en runda, dom kom hem från Thailand i fredags, dom va negrar :/ orättvist!

Sen har vi även varit hos Micael & Theres idag för hör och häpna, igår köpte dom en hund till/igen..
en fransk bulldog ..min tanke va fyfabian dom är fula..men ack så fel jag hade när det gällde Svea(frallan)
Hon va dundersöt, nästan olagligt söt! Man kan ju hoppas at tdet håller i sig Ha Ha !
Hon liknade dock en minigris! Hon somnade i min famn som den lilla bäbisen hon är !

Hon sover hos tryggheten själv!


Sötnos! OBS Öronen ser större ut på bild än vad dom faktiskt är , fast dom är enorma jämnfört med hennes huvud:P

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2011-01-31 06:08:53

Tack för DU fixade in mig .. ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-14 19:23:13

ah, kvällen var toppen!

får vi snart göra om! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela