Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

All or nothing

Publicerad 2011-01-26 13:08:23 i Allmänt

Usch ja nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har faktiskt inte suttit så mycket vid datan på ett tag, mest bara kollat tidningarna på nätet och bloggarna jag följer...allt jag typ orkat.
Vakna i Lördags morse och hade cpont i ryggen, hade dessutom inte sovit ordentligt på natten, mådde även illa och hade ingen matapptit..och ja så har jag mått fram tills idag.. har bara kunnat få i mig middagen vi ätit runt 4 halv 5, och mest vatten , har inte fått någon ordentlig sömn heller förrens natten till idag..ryggen har värkt och jag har mått allmänt piss...känt mig som en 80åring, men nu börjar det bli bättre så det är skönt:)

Var i stan igår med Natti och skulle hitta en klänning eller kjol och ha på mig på lördag då det är tjejmiddag och utgång hos Sandra:) Men Natti insåg rätt snabbt är jag är totalt omöjlig och shoppa kläder med, det får inte sitta tajt, det får inte sitta för högt i armhålorna, det får inte vara för kort, det ska helst vara mörka färger haha (A).. slutade iallafall med att jag kom hem med Nada, som väntat:P
får bli Malmö imorgon med Mamma, förhoppningsvis hittar jag något då , annars får jag gå naken helt enkelt !!

Idag har jag städat lite, diskat varit ute med Kenzo och jag håller på och tvätta!
Så jävla tråkigt menmen, funderade på om jag skulle träna lite, men vågar nog inte det med ryggen än..så det får vänta!
Ska btw börja med nutrilett, jag klarar ju inte av och äta frukost på morgnarna så det är en bra ersättare för mig då man dricker de, så ska ersätta frukost och lunch med det till och börja med, och så blir det extra långa rundor med Kenzo, för det gör ju ingen nytta om man bara sitter på röven, så förhoppningsvis går man ner ett par kilo också:)

Jaha, vad har jag annars och berätta då:S hrmpf....inte så mycket när jag tänker efter !!
MJO FÖRRESTEN.. funderar på om man skulle klippa sig va ju trots allt snart 2 år sen:P haha!!!
Blir bara topparna isåfall!


Play with me !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela