Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

2010 blev till 2011

Publicerad 2011-01-01 23:55:51 i Allmänt

Som vanligt så var de några dagar sen jag skrev, och det här med och skriva om något varje dag funkade ju iallafall en stund, men nu har jag missat några dagar och pallar inte fortsätta med dom...

Igår var det iallafall nyårsafton,
blev först middag hos Natti med Petra och tette, vi käka Taco och drack gott :)
vid 21 kom pappa och hämtade oss och körde oss till Lilla Hammar i Höllviken.
Där fanns kvudd, Mathias, Bagarn och Rasmus och så 200 16-17 åringar :/ Sug min stortå!
dom som hade åldern "inne" hade ju garanterat kul men för oss som i detta fallet kunde känna sig "über gammal" så va det inte riktigt lika kul...
Stannade iallafall till raketerna, och fy satan va kallt det var , det va inte nådigt och stå där ute i klänning och klackaskor! no no!!
Sandra kom och hämtade oss runt 00.30 då ville vi inte va där mer, vi kände att det inte va för oss så tanken var att vi skulle åka till Trelleborg till Johanna på fest där, vilket dom andra 3 gjorde, mitt partyhumör var i botten så jag åkte hem istället och sov;D va faktiskt rätt najs och "avsluta" kvällen så tidigt.. kände ingen ånger iallafall!!
Gick in med inställningen att inget kom till och toppa förra årets nyår, och se på fan så rätt jag hade:P för det gjorde det inte heller...

Idag har bara varit en chill dag, kollat på tv, käkat namnam mat, spelat Wii och städat/möblerat lite på rummet.
Imorgon blir det kanske en vända till XXL Lutz fick ju presentkort därifrån när jag sökte jobb där, alltid trevligt, tänk om man fick de från alla jobb man sökte, då skulle det ju vara mer kul och söka jobb..nu är det bara ööööööörk!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela