Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Saturday...

Publicerad 2011-12-10 15:34:29 i Allmänt

Igår blev det shopping med Chrisse som planerat :) , fick köpt en ny klänning som jag antagligen ska ha på mig ikväll, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Är trots allt 4 tim 45 min kvar, hatar att klockan går så söligt så fort man har något planerat.

Ikväll blir det då som sagt inflyttnings/födelsedagsfest hos Jörgen, fick köpt present till honom igår som säkerligen kommer bli sååå uppskattad :)
Blir nog även kräm ikväll, orkar inte åka in till malmö idag, vi hålla mig i hemmatrakterna & förhoppningsvis har jag mitt förnuft med mig ikväll så jag inte mår allt för jävligt imorgon när jag måste plugga.

Idag är det värsta orkanen ute, eller ja har väl mer eller mindre varit så hela veckan.
Jag vill ha snö förfan, det är ingen riktig jul utan snö. Det känns inte ens som jul, fatta att det är 2VECKOR kvar till julafton, öööhm ingen julkänsla för 5 öre ! Nåja, nu ska jag bara chilla lite och hoppas på att tiden går undan så man kan börja fixa sig och allt det dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela