Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Lillejulafton

Publicerad 2011-12-23 10:14:32 i Allmänt

Jaha då var det redan lillejulafton då , känns verkligen inte som jul & jag har ingen julkänsla för 5 öre :(
Om bara några dagar är julen över och vi ska invänta ett nytt år , helt sjukt!
Imorgon ska vi fira julen hos bror med familj som vanligt, blir kalle Anka , mat , julklapps öppning & julklappsspelet. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig & för tillfälligt orkar jag inte ens bry mig för så låg är julkänslan. Fan att det inte kan komma nån snö då, bara regn hela jävla tiden, så trött på det :/
 På juldagen blir det fest först förkrök sen utgång till kräm :)

Vad händer på nyår då
ja som det ser ut nu ska jag, Petra & linda laga middag ihop sen får vi se vad som händer,ingen som verkar ha planerat något , någon snackar om att Casablanca ska ha något, får kanske kolla upp de, menmen tid nock till de.

Idag blir det väl bara att åka och handla med föräldrarna och chilla hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela