Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Proud Godmother

Publicerad 2010-09-03 21:34:28 i Allmänt

Som vanligt var det ett tag sen jag skrev, det här med att försöka bättra sig med bloggandet är ju inget som går framåt precis :S kan va för jag tycker inte jag har något speciellt att blogga om , men nu ska jag försöka blogga åtminstone 1 gång i veckan, även om det så är om vad jag ätit till middag, eller vilken film jag sett , ni får helt enkelt nöja er med det som skrives !!

Jag kan ju börja med att berätta för er att den 15 Augusti blev jag faster till en underbar liten flicka.
Hon är så bedårande söt och puttignuttig. och hon är även mitt GUDBARN, det ni ,det är inget och leka med
Jag ska vara den bästa gudmodern hon kan tänka sig, ska alltid finns där för henne, liten som stor , för ont eller gott ,kommer alltid bara finnas ett samtal bort.



För övrigt har de blivit mycket festande, spenderat en hel del i helger i Löddeköpinge.
Lärt känna nya underbara människor, det är alltid kul, Kompisar får man aldrig för många av speciellt inte när dom gamla drivs längre och längre ifrån en.

Har blivit en filmfantast också, kollar på minst 2 filmer varje dag i brist på annat.

På jobbfronten är där väl ingen förändring , letar fortfarande, men nu är jag mer inne på någon utbildning
Folkhögskola i Östra Grevie eller Lastbils utbildning i Malmö? Tar tid på mig att fundera, för jag vill inte gå in halvhjärtat för något, då kommer jag bara tröttna och inte ta det på allvar. Men lastbils utbildningen lockar faktiskt, vem fan tackar ner till ett gratis lastbilskörkort(C , CE)? OM det nu är det man vill ...det är ju det som är frågan, men de kan ju alltid vara en merit och ha de i fickan....


Nu tänker jag avsluta detta inlägget och påbörja ett annat ....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela