Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Motion, Fotboll, våfflor

Publicerad 2010-09-15 22:19:06 i Allmänt

Idag hände det först inte så värsta mycket, städade lite som vanligt.
Sen var jag och handla och sen gjorde jag köttfärssoppa.
Och när man sitter där och äter så kommer Natti, vi hade bestämt att vi skulle ut och jogga .
Tog kenzo med oss och körde till albäck. Att springa efter man ätit är inte speciellt smart, så jag orkade inte så mycket så blev mest snabb gång för min del:P
Bättre planering nästa gång:P

annars ikväll har det blivit en dusch och sen har jag kollat på Fotbollen MFF-HIF
Synd att HIF förlora, hatar MFF, har alltid gjort kommer alltid att göra!
Till matche blev det Våfflor..mumma!!!

Nu tittar jag på Kungarna av tylösand, dom är skit pinsamma, och enormt äckliga men så roliga och titta på:P

Detta får bli min uppdatering för dagen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela