Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Lova inget du inte kan hålla...

Publicerad 2010-11-03 19:49:52 i Allmänt

Hej, här är jag igen!
Jag tänker nog inte lova er fler gånger att jag ska bli bättre på att blogga, för jag är totalt värdelös på det och jag har fått höra att man ska inte lova saker man inte kan hålla så därför slutar jag lova, här och nu :P

Men iallafall, idag fick jag brev från MAS , blåsljudet hon hade hört på mitt hjärta berodde på att en av hjärtklaffarna inte slöt helt tätt. Detta ska vara helt ofarligt så jag får väl tro på det :P
Så nu hade hon iallafall satt upp mig på listan för operation, jag tänker DOCK INTE vänta dessa 3 månaderna som det kan ta och få en tid, för mina anfall kommer allt oftare nu, och på bara 5 dagar har jag haft 4 anfall, inte OK i mina ögon, så funderar starkt på och ringa och be henne skynda på dom, för jag vill inte ha ont längre, vågar snart inte äta någonting:/  Och att få anfall så ofta kan mycket väl bero på inflamation och det är inte bra !
Men om man ska säga något postivit så är det iallafall på G och bli bra nu, efter 3 år av smärta !


Idag har jag inte gjort jätte mycket, har förvisso städat här hemma, ovanligt? nä!
Sen i eftermiddags /kväll var jag en runda på stan med Petra, gick i affärer och fika .
Lämnade tillbaka saker istället för och handla, sååå mycket sparsammare :P
Har även varit en runda på Maxi med mamma ikväll!

Imorgon väntas jobb, Sen följer jag nog med och lämnar Kenzo hos Micael & Theres, dom ska ha honom till på lördag eftersom vi ska till Ullared på Fredag(:
På tal om Ullared, fan vad jag längtar, dock inte efter den satans långa jävla kön där säkerligen kommer att vara , men efter att få handla masssssor med saker och julklappar ;D
Ska bli skojskoj;D man blir som ett litet barn på julafton där uppe !

I lördags när Theres och Micael va här frågade Theres mig om jag kunde tänka mig och passa barnen den 3 Dec, för då skulle de till Ullared, snäll som jag är så sa jag givetvis ja,då är det både Signe och Malte man ska roa, mata, byta blöjor på osv ....Kommer få känna på hur det är och vara en 2 barns mamma över dagen...scheisse !!
Nej men det kommer säkert att gå bra(: Sixten får hjälpa mig :P haha !!

Nej nu har jag väl inte direkt mer och dela med mig av, blir chill resten av kvällen måste sova tidigt ska väl upp 5 imorgonbitti :/
Tänkte lägga in lite bilder också, lite sådär random !!

Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2010-11-04 18:58:23

Det är den 1 dec du ska vara här inte den 3 dec!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela