Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Hur jävla mycket kommer det?!

Publicerad 2010-01-29 23:04:24 i Allmänt



Nästan nyligen kommit hem.
varit hos Fam.Simonovski sen körde jag Petra och Linda till Patrik och Hanna för och titta på den lille bebisen.. sååå hiiiimla söt, och han är blond, nog första bebisen jag ser som är blond;D jätte sött!
Skulle köra och hämta lindas bror i stan hon sa vi är där om 5 min.. JOVISST! det kunde hon glömma:P
patrik fick skotta fram bilen och sen fick jag patrik och Petra putta på bilen medans linda gasade satan!
vi kom loss till slut:P Sen satte vi oss hemma hos Linda när vi släppt av hennes lillebror..  men slapp gå ut och putta denna gången:P...När vi kom tillbaka till fam.simonovski så hade dom precis skottat fram vår bil för vi skulle försöka ta oss hem, mja hem va väl inga större problem men på parkeringen dög problmet upp!
Precis innan vår plats satte bilen sig som är smäck!!! Skulle leta upp "skottisen" i källaren men den va  inte där, sen gick dörrjävelen inte att stänga. , pappa hittade "skottis" i pannrummet så blev till att skotta fram bilen vilket kanske tog 20 minuter. sen var de dags och försöka få dörrjävelen att gå igen..tillslut så gjorde den det.. TUR!
Kenzo hann och va nere en sväng också.. vilken galning, totalt crazy i snön;D blir nog en runda med honom imorgon så han får busa av sig riktigt ordenligt!
Nu sitter jag här och frosar i mig baconchips och pepsi och tycker och tänker en hel del om dig , oss och detta!
Du vet inte vad du har/haft förrens du forlorar det på RIKTIGT! kom ihåg det!!!!!!

ska nog kasta mig i soffan och glo på tv eller film strax... eller om jag ska leta upp en ny mobil på nätet eller en systemkamera.. hm vilket är bäst?! båda kanske(A)..det är jag värd!!!!

Resten av helgen blir oviss... tänker inte planera något, dels pga vädret och dels pga något annat!



När "andra" sviker så finns vännerna kvar, det känns iallafall skönt<3

ps. Nu har de snöat konstant i 8 timmar! kul o mdet fortsätter hela natten. vem fan kan då ta sig ut imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela