Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Stora Staden

Publicerad 2010-01-20 23:25:43 i Allmänt

Ja då va det strax dags och sova...ska ju upp tidigt imorgon för att åka till stora staden...VILL INTE!
Men hoppas skiten går fort så man kommer hem igen...borde kanske ta en sväng ner om stan också och kanske fixa den där saken jag tänkt på? men får se
Imorgon kommer sandra:D; hon bör va hemma 19.00 svensk tid:D

Vad har hänt idag? ..- ehm har varit på möte med jobbcoachen , det gick väl bra.. fick en jävla massa uppgifter. fick skriva ner allt för sist fick jag också uppgifter som skulle va gjorda till idag, men ehm dom hade jag glömt bort.- var enda en..så hon krävde nästintill att jag köpte en almenacka:P men men....
Sen efter de hände det inte så mycket,  men ikväll har jag kollat på film med Jocke. Eller jag kolla han halvsov:P , inget ovanligt:P

Nej nu ska jag inte skriva mer, utan försöka sova, inte så lätt dock när man inte är så trött...Men ett försök är de ju värt;D



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela