Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Snö, snö och ännu mer snö!

Publicerad 2010-01-27 22:34:09 i Allmänt

Vad har hänt sen sist jag skrev?
hmm.. i måndags var jag med Sandra på kvällen körde hem till jocke och låna en av mumien filmerna.Vi hoppades på att de va 2an då hon hade sett 1an och ville se dom i ordning.
Där är 3 vägar till honom. första vägen sket sig då dom varit så lata och inte orkat ploga så körde nästan fast:
tog väg nr 2 istället, tog i med fart med tanke på backen och halt väglag, tror ni inte denna kvinnan fick möte och fick tvärnita och veja ut i buskarna, och så satt jag FAST! När bilen passerat började jag gasa slutade med att Bilen ställde sig snett över vägen och jag bad till gud att där inte skulle komma någon uppifrån backen för då hade vi varit pannkakor jag och sandra... eller iallafall Sandra:/
Efter att grannen kommit och hjälpt mig gjorde jag ett försök till och ta mig uppför backen, men nä, satte mig igen!!!
 men efter lite bränd koppling och finfina märken i marken från MOI så fick vi backat upp på grannenes uppfart och fick ta och ge de 3e och sista hållet ett försök. och det gick galant :P
att jag inte visste det från början liksom!!! Aja, en del garv blev de, och Sandra önska att hon filmat det!! Tss:D
Väl framme hos Jocke snackade vi lite smått bara och sen hämtade vi filmen och de visade sig vara TREAN! Skjut mig tänkte jag,. har jag kämpat som en jude och köra bil för mumien TRE!Aja bar oss iväg hemåt till mig.blev en visit på hemmakväll också där Sandra köpte 1an och 2 an.. värre blev de när hon inte orkade se hela 3an!
Kändes rätt meningslöst och köra och låna filmen, men men fick oss ett gott skratt iallafall.

I igår hände väl inte så jätte mycket.. på kvällen åkte jag till Jocke, hans mamma skulle ha tupperware party!
Fick kelat en massa med Harry;D efter de var det meningen att jag och Jocke skulle snacka lite "allvar" men ingen av oss sa så mycket tyvärr! Va lite små jobbigt. menmen!

Idag har jag mest varit taxi tycker jag i detta jäääääääääääääävla skitvädret, nu tycker inte ens jag det är kul längre!Har varit och handlat med föräldrarna, käkat grillad kyckling , tagit ett bad, och ja inte så jäkla mycket mer

Nu blir det strax sängen, börjar jobba imorgon...
rätt skönt att det är så tidigt man börjar endå för då kommer man hem tidigare .
men dom långa kvällarna/nättarna kan man ju kyssa adjö till , måste vända på dygnet nu!

I helgen vet jag inte alls vad som händer...det återstår att se!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela