Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Skip-bo beroende!

Publicerad 2010-01-16 01:29:02 i Allmänt

Ikväll har Britt-marie , Palle & Petra varit här.. Har spelat skip-bo hela tiden, de spelet är sjukt skoj och det är beroende framkallande enligt mig:P Blev en del garv och en hel del onyttigheter så om jag orkar innan jag lägger mig blir de ett x-antal övningar , för detta funkar fan inte alltså:P


Idag gick jag faktiskt upp hyffsat tidigt, redan vid 10;D städade lite snabbt, innan pappa kom hem så jag slapp hans kommentarer och enorma suckar! :P
Sen blev det datan mesta dels av dagen, följde dock med mamma och pappa och handla, sen blev det en runda upp om syster också där Hennes kompis va med Bebisen:D hon är såå sööt detta lilla livet:)


Imorgon får vi se vad som händer..har kanske någon plan men vi får helt enkelt se!
På Söndag blir det kanske fika med Lina<3 längesen vi sågs:(

Nu är det inte långt kvar tills Sandra kommer hem och det gillar jag, tyvärr ska hon få höra lite tråkigheter som hänt under tiden hon varit borta menmen.


Nej om man för en gångs skull skulle lägga sig något så när i tid .....se va där finns för skit på tv så här dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela