Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Så här såg min nyår ut!

Publicerad 2010-01-09 22:44:14 i Allmänt


Mja detta är då jag med kvällens första drink! Synd det inte va den sista,*host*

Kvällen började hos Linda...
Blev hämtade av henne och Sandra (minns inte vad klockan va, för den hjärncellen söp jag bort)
Första jag fick höra när jag hoppa in i bilen va "Vi trodde inte det va du som stod där. Fan va snygg du är" haha den tackar vi för;D Sen bar det av hemåt till Linda där dom både började att fixa sig inför kvällen.. jag stod för Lindas frisyr och schminkning;D vid strax efter 5 kom även Petra och då påbörjade hon och Sandra Maten som vi skulle smaska i oss... det blev fläskfile hemmagjorda potatisklyftor och B-sås och sallad:) MUMS!
Medans jag bara orkade 1 nästan 2 portioner så krängde de andra tre som de inte fått mat på 14 dar....
efter maten blev det syppespel som inte varade länge då Shoten vi skulle ta hade den mest vidrigaste eftersmaken man kan tänka sig! Så de sket vi på och söp på för egen hand:P
Blev lite buss-shaffis och singstar under tiden och en väääääldig massa fotande ...efter att ha tagit 431 bilder sa kameran stopp och dog:P tur är väl de ! Fotade med Sandra systemkamera därav den finfina kvaliten och intresset för att fota som en galning:D
Dansade även som några som precis blivit utsläppta från sankt lars!! Men fan va kul vi hade!
När klockan började närma sig 23.00 skulle vi bege oss vidare hem till Cacce där Ola & Markus mfl befann sig:)
Vaaa vääääääldigt trevligt måste jag säga, kul och lära känna nytt folk(:
Strax innan 00.00 klädde vi på oss ytterkläderna och begav oss utåt för at tse på fyrverkerierna och skåla i ndet nya året... Säger bara som så här  SATAN I HELVETET VA KALLT DET VA!!!!!!!!!!!!!
Drack massa champagne och kramar blev det och även en och annan puss för någons del!
Efter att ha frusit halva röven av sig så begav vi oss inåt igen och fortsatte festa och ha trevligt:)
Tror klockan va runt 03.00 eller något när vi blev "utkastade"  så Jag ,petra,Ola,Markus,Iban,Kevin,Emelie,Sibbe,Pier(tror de va alla) begav oss inåt mot stan då alla bodde där åt de hållet utom petra:P .. en efter en droppade folk av och till slut va det bara jag petra, Ola, Markus och Kevin kvar så vi gick hem till Markus bror och sov där! Fast först satt vi och snackade lite och glodde på tv
Minns inte vad klockan va när de andra 4 somna utom jag som va klarvaken. ... kul och sova 4 pers i en soffa liksom hade både kevins och petras fötter på mig... hallon!!!
Klockan halv 8 -8 fick jag nog och gick hem och la mig i min stora sköna säng!
Så, så spenderade jag min nyårsafton! Hade en väldigt trevlig kväll/natt som jag kommer minnas länge:)
Dagen efter va inte fullt lika rolig kan jag ju säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela