Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Rätt så Positivt inlägg!

Publicerad 2010-01-14 22:04:32 i Allmänt


Min Stackars arm igår..

Idag sov jag till 13.00(A) , sen bestämde jag mig för och träffa Petra!
Blev en runda i stan sen åkte vi hem till henne och spelade lite Super Mario Wii.. jag sög extremt :P
Sen spela vi skip-bo det sög jag inte lika mycket på;)Pontus och Palle va även med på någon runda.. Vann 4 av 5:D det ni!!
Så nu ska det inhandlas både skip-bo och Kalaha!! Snacka om tidsfördriv och aktiviteter på helgerna!
Sen kom mamma och pappa och Petra drog på träning, så blev att man satt och snacka skit med hennes föräldraro och mina föräldrar! Fick höra så sjuuuka saker från "förr" när dom va små. Hur do mslaktade djur och hur dom gjorde mat osv... Kan ju säga som här, jag tänker inte äta hotdog fler gånger efter Britt-maries historia!
Kom hem för en liten stund sen.. nu gör jag inte allt för mycket!
Imorgon är det Fredag och jag har ingen aning om hur jag ska fördriva denna helgen....hade ju eventuella planer men dom sket ju sig tydligen! Men blir väl att jag kanske tar ett städe-tag imorgon, sen får vi helt enkelt se!
På måndag får jag förhoppningsvis vårt sim-kort till de mobilabredbandet så jag kan använda den bärbara jag fick låna av Martin:D Han är sååå snäll såååå:D .. så slipper man sitta här ute i hallen där vi har vår data nu.. värdelöst och inte kunna se på tv samtidigt ju! Man får ju smått damp när man vill göra både och samtidigt.. det är ett dilemma som heter duga det!

Snart kommer Sandra hem.. hon har ju missat en del som hänt här nu..menmen
Man ska försöka och inte gråta över spilld mjölk...finns mer!

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.... ska nog ta något att äta! Haa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela