Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Never again!

Publicerad 2010-01-25 00:04:52 i Allmänt


Extrema minneslucko.. Jaao kan man väl säga

Va på inflyttningsfest igår hos Nisse och Lasson, va verkligen trevligt:D
jag kvudd, danne och putte bestämde oss för och åka in till malmö och festa vidare.
och det mina kära vänner skulle jag fan ha låtit bli. har jag aldrig upplevt ångest förut så har jag det fan nu!
Är så långt ifrån nöjd med mig själv som man kan komma..men gjort är gjort.
Va på chili och sen gick jag, jocke och Jimmy vidare till etage, och efter jag kommit in där minns jag egentligen ingeting:/ minns inte ens hur och när vi kom hem... ÅNGEST!
Har inte fått sova allt för mycket och har mått så redigt uselt idag så de går inte och beskriva
MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR!!!!!!!
Upptäckte även när jag kolla mig i spegeln innan idag att min kropp ser rätt misshandlad ut :/
Har blåmärken skrapsår BULOR ja you name it.. på rygg axel ben armar:S
Har så fruktansvärt ont på höger sida av ryggen och i axeln ....men har mig själv och skylla givetvis.
men kunde dock varit utan de.. och man har lite smått ångest över att man gick ut i malmö igår
Men utöver allt det så hade jag otroligt kul! :) de lilla jag minns!

Har utelämnat rätt så mycket om händelserna igår/natt  med tanke på mina läsare:P
så vill ni veta får ni fråga

kan säga som så här att en sån fylla vill jag aldrig mer ha!!
och nu kan man väl inte visa sig på etage igen;P

Jag ska försöka sova strax. men är jätte hungrig så får se om jag kastar i mig lite mat först!
Imorgon hoppas jag fan att jag mår bättre och så får jag se vad som hände under dagen.
behöver lite vila efter gårdagens bravader!
goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela