Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

LäkareBesök

Publicerad 2010-01-13 14:09:13 i Allmänt

hemkommen från läkaren, gick väl endå rätt bra skulle jag kunna säga.
Dock frågade hon mig säkert fem gånger vilken medicin jag gick på, dåligt minne eller bara allmänt konstig?
Under de 5 gångerna frågade hon vilken medicin jag fick utskriven på sjukhuset, när jag sa vilken de va kollade hon på mig precis som"Menar du allvar?" ...aja.. hon lyssnade på Magen:P och klämde och kände och kollade blodtrycket som där inte va något fel på... sen skickade hon fan ta mig in mig i rummet mittöver för jag skulle ta blodprov..IGEN, det gjorde jag ju sist också, och gången därpå med.det visar ju ingeting:S...jag hatar när dom kör in nålen i armvecket på mig och nu svider som aldrig förr.. jag vet jag är kanske klen men det är ingen härlig känsla anser jag. Efter jag tagit blodprov fick jag gå in till min läkaren och snacka..så nu skulle hon skicka en remiss till både ultraljud och gastroskopi...det är fan på TIDEN! Men gud vet hur länge det tar, och nu skulle jag tydligen bara ta mig medicin när jag fick ont i magen, och jag får inte ta den de sista två veckorna innan jag ska på ultraljud osv.
Men men ett steg i rätt riktning som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela