Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Kan inte sova..

Publicerad 2010-01-10 01:52:37 i Allmänt

.. eller har ifs inte försökt, men jag känner inte för att sova faktiskt!
Så har precis plockat undan lite här hemma , finns inget värre än och vakna upp i ett nerstökat hem!
Jag vet jag är en pedant, men jag gillar att det är rent och snyggt runt omkring mig, så de är så:P
Städar mitt rum MINST 5 dagar i veckan. haha;D
Nu Sitter jag här helt lonley då Martin svek coh gick och la sig haha:D
Han har "lovat" att jag ska få låna hans ena laptop då han sitter på två stycken den snorungen:D
Så jag hoppas att mamma inte avslutat vårt mobila bredband för då blir jag lack:P
Har fotat lite här hemma nu inatt:P haha,, jag vet vad ni tänker, har hon inget bättre för sig.. och svaret är Nej tydligen har jag inte det:P ...Kan inte hjälpa att mitt liv blev händelselöst när Sandra åkte tilll Thailand.menmen.
Funderar åtminstone på att gå och kolla på lite tv nu en stund...sen kanske jag sätter mig här vid datan igen, sen borde jag seriöst tänka på att sova lite...men känner inte att det är så kul idag!
Nu pratar jag mest skit, så nu går jag!:D

See ya and goodnight suckers!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela