Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Memories

Publicerad 2010-01-20 01:23:45 i Allmänt

Skönt att ÄNTLIGEN kunna ligga i soffan och glo på tv samtidigt som man kollar runder på internet....så jävla gytt!
Idag har jag mest pillat med datorn, sen ikväll har vi varit på Kalas hos Brittmarie, hon fyllde år, de bjöds på smörgåstårta och glass, mums;D  sen dess har de inte hänt någonting.  grymt tråkigt folk inne på msn så ja,
Ligger och glor på film nu, borde egentligen sova då jag ska upp 06.20 för att köra pappa till jobb, för sen behöver jag bilen då jag ska till min jobbcoach. Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen, har ju ett önskemål, men de lär nog inte bli så, men vi får se.

på torsdag är de dags för det där jävla seminariumet i malmö.. vill verkligen verkligen verkligen inte dit..
för de första så hittar jag inte, för de andra så tänker jag inte köra bil dit för jag har aldrig kört i malmö och för de 3e så är jag inte så road av att betala 100 spänn till buss....då får fan dom stå för bussresan!

den 30e tror jag de va är jag bjuden till elli på 3-rätters middag och sen bowling, lär nog nappa på de:D
den 31e blir det kanske törringe, länge sen man va där, men att dra dit igen innebär en hel del minnen, orkar jag gå igenom dom eller orkar jag inte, det är frågan....festa orkar jag iallafall:;P
På lördag blir det nog fest i svedala, men va fan händer på fredag? måste hålla mig sysselsatt, dör av tristess annars...


Jag saknar dom där mysiga stunderna, dom där fina orden så som "jag Älskar dig" , jag saknar dom där kramarna, & dom mysiga pussarna ,det där leendet dom gjorde mig så glad, allt med dig som gjorde mig glad och som fick mig att känna mig älskad. Jag Saknar din familj, en finare familj får man leta efter.Kan man inte skruva tillbaka tiden?, jag mådde så bra samtidigt som där fanns stunder som gjorde mig ledsen, saker du borde tänkt igenom innan du genomgick dom, du skulle tänkt på hur du själv hade känt och mått om det varit DU som suttit i min sits, trots alla dina dumma "upptåg" så ville jag endå ha dig, varför? jo för jag älskade dig av hela mitt hjärta och gick in för vårt förhållande till 100% och för att du betydde hela världen för mig!, en del av mig känner fortfarande allt det där, det är ingeting som bara försvinner, det tar tid, visst har jag sagt mycket dumt men en del av mig har tyckt att du förtjänat varje ord samtidigt som en annan del av mig har ångrat de strax efter jag sagt de och fått dåligt samvete ...jag klarar aldrig av att va elak utan att få dåligt samvete.... ett hjärta av guld kanske? Fast du krossade mitt hjärta så tänker jag fortfarande "What If?"... tänk om de gick och hitta en lösning så båda mådde bra osv osv, tänk om du kunde bevisa för mig att du är en kille och lita på och känna sig trygg med? Jag vill ju så gärna kunna göra det..Då hade de kanske funnits en chans.....man ska aldrig säga aldrig ? eller? "Det va länge sen jag kände mig så lycklig som jag gjorde ikväll" - De har ettsatt sig fast i min hjärna.



Borde egentligen sova, ska upp om 5 timmar ju...
Kanske itne ska lägga sig imorgon när man lämnat pappa utan stanna uppe så man får rättsida på dygnet igen?
Men nä, sova är ju sååååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela