Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dålig Start på Veckan!

Publicerad 2010-01-11 21:26:16 i Allmänt

Vet inte direkt vad jag ska skriva.. idag har det inte hänt någonting alls, antingen har jag suttit här eller så har jag legat i soffan och kollat på tv...har miljontals tankar nu och ingen av dom är fan till någon hjälp..Nu har de suttit fint med en resa så man kommit här ifrån och fått rensat hjärnan på allt skit!Så om där är någon som har för mycket pengar i plånboken så är det bara att höra av sig....Det enda vettiga jag gjort idag är att jag sökt två jobb och skrivit in mig på en ny jobbsajt... det är fan det enda!
Mjo jag har ju badat och borstat kenzo också idag, inte för det va så jätte roande men man måste ju sysselsätta sig med något. Mamma och Pappa körde och Passa Malte innan i eftermiddags, inte ens det kände jag för att göra.. då är något allvarligt fel!.. menmen..dom kom precis hem, dom har varit och spelat kort hos Bosse & Ingrid också!

Jag har iallafall börjat göra övningar här hemma för mage,lår och bak för det behövs..
och försöker vara LITE sundare men bara lite.. vatten istället för läsk och morötter istället för godis!
går rätt bra faktiskt... nu iallafall!

Imorgon händer väl inget speciellt .. jag vill att Sandra ska komma hem nu:(
På onsdag ska jag äntligen till läkaren...ska bli intressant och se vad dom tänker göra med mig!


Kenzo ser alltid lika ledsen ut när han ska behöva bli våt i pälsen.
Han fullkomligt hatar det!


Här är Kenzo med sin rosa kanin eller vad det nu är för något:P

Nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av.. skriver kanske lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela