Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dagarna efter nyår

Publicerad 2010-01-09 23:52:11 i Allmänt

HELVETES JÄVLA ---DATA!
hade precis börjat bli klar med inlägget och nu får jag skriva om allt igen eftersom skitet krasha!
SUG !

hmm.. nu minns jag ju inte vad jag skrev:/

De senaste dagarna har de hänt både roliga saker och mindre roliga saker.. vet inte riktigt var jag ska börja.
Har umgåtts en hel del med Sandra, Ola & Markus. har blivit en del filmtittande både här i Trelleborg och i Lund.
I Tisdags var vi hos Sandras mamma och kollade film och spelade Wii som jag sög fullkomligt på.. och de gladde ju dom andra, men någon måste ju va sämst och såklart skulle det vara jag !:P
Klockan va sent på natten när vi egentligen skulle "skiljas" åt men bestämde oss för att umgås en stund till körde till något ställe vid dala-området sen körde vi hem till Sandra och hade lite snöbollskrig , Jag och Sandra vann självklart:P sen snacka vi lite och såhär innan det va dags och säga adjö till Sandra som skulle lämna mig här hemma själv i 2 veckor och åka till Thailand på Onsdagen.. LYCKOST! Jävligt tomt utan henne nu ju!
men hoppas veckorna går snabbt, för hon behövs ju här hemma!
Var hemma vid halv 5 på morgonen , då blev de sängen som aldrig förr!
Sen dess har det inte hänt så mycket, men igår åkte jag, markus, jesper och hans flickvän till Skivarp till Alemo för det var dags för Kalaha turnering:D  Jag kom tvåa så det är så:D Sibbe kom etta den lilla snorvalpen!!!
Alemo hade världens sötaste lilla sune(kattunge)..vid 23.00 eller något så begav vi oss hemåt igen och när jag kom hem var jag på så jääävla dåligt humör och jag säger bara stackars Ola som det gick ut över:/
Gick och la mig med världens huvudvärk och dåligt samvete..HURRA för mig!
Vakna med världens huvudvärk och ännu sämre humör....och smått värre har det blivit under dagen..
vet snart inte vem man ska tro på eller Vad man ska tro på! vill egentligen inte bry mig men visst fan gör jag det endå! Alltid någon/något som ska förstöra för mig ...börjar bli van egentligen!
trodde inte jag skulle komma tillbaka i denna skiten igen pga dig men jo det gjorde jag och fan vad förbannad,ledsen,besviken.sårad jag är!! Men jag har lyckats ta mig igenom det en gång så varför inte en gång till liksom?! Men nu är det iallafall säkert att jag inte litar på en kille och vetifan om jag kommer göra det igen, för när fan man än gör ett försök till att lita på någon så blir man sviken och sårad!
och det är jävligt tragiskt för nästa kille på tur som jag ska försöka mig på och lita på ....Jag kan ju redan se framför mig hur det kommer sluta...så varför inte bara leva som nunna eller bli lesbisk?!
Men vi får väl se vad som händer och sker....Nu tänker jag bara leva en dag i taget och fan ta den jäveln som står i vägen för mig. nu tänker jag inte va snäll och omtänksam mot alla längre, det är dags och bli lite kylig!

men ja bortsett från allt det där så har helgen varit rätt tråkig .. denna dagen har varit fullkompligt meningslös och sorgsen!... morgondagen blir väl fan inte ett dugg bättre, och det är ju fanken vad jag svär hela tiden.
Nästa vecka ska jag äntligen till läkaren och ta reda på vad det är för fel på min mage och pappa ska följa med och skälla på dom om det behövs! Annars utöver det vet jag inte vad som händer, Som sagt en dag i taget...vill att det ska vara den 20e nu så Sandra kan komma hem och roa mig ! men det är låååångt kvar!

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva ...är helt tom i skallen(inget ovanligt)

mjo förresten, jag ska bli faster :) det ser jag måttligt myccket fram emot:)

Ska försöka bättre mig på att blogga lite oftare! men bara försöka!
Nu ska jag .... ja vad ska jag.... kasta mig i soffan och svulla i mig något godis-skit!


Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2010-01-10 00:15:23

SUUUUNNNNEEEEEE! Wiiiee



Fortsätt blogga, jag komer följa :P

Postat av: Alex

Publicerad 2010-01-10 00:22:27

Hahaha I Will:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela