Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ångest.

Publicerad 2010-01-12 13:02:17 i Allmänt

Jag tycker synd om folk som behöver vara i min närhet, som min pappa tex.. han vågar ju knappt fråga mig något för jag bara "fräser" tillbaka ett svar..är  på så jäävla dåligt humör, och det har jag varit sen i torsdags kväll!
Känner mig verkligen oduglig i detta livet.. hurra för den känslan!
Det kvittar vad jag försöker mig på eller gör.. allt blir bara fel tillslut..
och nunna ska jag fan bli för jag förstår mig inte på killar längre,dom är som nån jävla gåta som där inte finns ett vettigt svar på! Blir så frustrerad! Hela mitt liv suger för tillfälligt, Jag längtar tills Sandra kommer hem igen så man har någon att prata med, och jag längtar tills jag får ett jobb så jag kan ha tankarna på annat håll och så man får ihop pengar så man bara sen kan dra iväg någonstans LÄNGE!
Har kollat lite på volontär-resor, Till SydAfrika, antingen inom barnhem eller med Schimpanser eller som veterinär;D
Ett mål jag har detta året iallafall, och som jag fan tänker uppnå, kosta vad det kosta vill..detta kan jag behöva!


jaha och vad händer idag då...antagligen ingenting, som vanligt
ut lär man ju inte gå för nu snöar de och kallt lär det ju vara!

Varför föddes jag Som Alexandra i Sverige i Skåne i Trelleborg?
Varför föddes jag inte som någon snuskigt rik miljardär unge i något snuskigt varmt land
ÅNGEST!

hrm... aja måste försöka göra någonting av dagen iallafall.. någon som vill se film ikväll så är det bara att höra av sig!

Jag lovar att nästan inlägg blir lite positivare...ska iallafall försöka:P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela