Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Allt eller Inget!

Publicerad 2010-01-18 19:01:32 i Allmänt



Hmmm.. I Lördags hände det inte så mycket på dagen, hade ällmänt tråkigt så satt och titta mig själv i spegeln största delen av dagen:P haha... Pilla med håret och schminka mig osv....På kvällen blev det en vända till Svedala , Kollade på Ice Age 3 med Jocke:) Rolig film:D sen på natten körde jag Petra Hem från Kristall(:
har aldrig lagt märke till de själv förut men fanken va de stinker sprit om en när man druckit:P Petra känn dig träffad! sen drog jag hem och nanna;D

Igår hände det ju inte allt för mycket.. ska jag va seriöst så minns jag inte om de ens hände något igår, det skrämmer mig som fan att mitt minne sviker så vid 21års ålder:/  menmen

Idag skulle vi fått vårt mobila bredband men Nä tänka sig det kom inte. Lagom förbannad som jag va fick pappa ringa dit så imorgon kommer de, med express och allt;D haha
Hoppas skitet funkar då också, annars vet jag inte vad jag gör:P
Nu är det fan inte långt kvar till Sandra kommer hem, Längtar:D:D , men kommer bli lagom sur om hon är jättebrun, haha:)

På onsdag ska jag på möte med min jobbcoach, har glömt vad jag skulle ha gjort till dess så måste kontakta henne imorgon.. ARhh.. på torsdag ska jag in till malmö på seminarium. vill verkligen inte!!
Skulle egentligen dit förra torsdagen men kontakta min jobbcoach och sa att jag skulle till läkaren, vilket jag egentligen inte skulle, i hopp om att få slippa, men nä fan .. hon fixa en ny tid inom 5 minuter till en.. SUG!
Hittar inte ens dit.. jag känner bara till Mobilia i malmö!:$

På lördag blir det Party Party hos Nisse;D Det ska bli kul!
Får dock försöka fixa sängplats någonstans! men sånt löser sig alltid. kan ju alltid gå hem annars , går alltid snabbre om man är full...öhm?!


En lagom suddig bild på mig tagen med min mobil påväg till Christel!

19.00 - vi fick gäster !!
Dags för nån kex och vatten!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-01-18 22:30:25

HAHAHAHAAAA är de sant?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela