Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Söndag åh förbannade söndag!

Publicerad 2010-12-12 17:17:09 i Allmänt

Idag har jag "stor"Städat mitt rum, torkat av alla prylar och hyllor osv, har tillochmed tvättat listorna:P
Efter det blev det mat, Fransyska potatis och sås ! och efter det en dusch eftersom man va lagom lökig efter städningen:P

Och i eftermiddags har jag vairt på Vellingeblomman med mamma,pappa & Jenny.
Träffa ior, fåret(?) Lina och dom två nykomlingarna, två nya åsnor, en bebis och en mellan stor åsna, jätte söta:D
det är därför jag åker till vellingeblomman, för att se djuren !
Fick köpt lite "mög" :P också, fast jag säger åt mig själv och inte handlar så kommer jag alltid hem med något nytt:P



Resten av kvällen blir det chill framför tvn, Imorgon ska jag till AF lite snabbt sen får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela