Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Skrattretande

Publicerad 2010-12-13 16:01:25 i Allmänt

Ska ni höra något roligt förresten?
När jag var på väg till AF idag så fick jag sms, tänkte att det va Petra eftersom jag skickat till henne en stund innan,
Men nej, det var från mitt ex ! Vilken chock va!
jag fråga vem han va, eftersom jag inte hade kvar hans nummer på mobilen så koppla jag inte att det var han.
Han skickar tillbaka "Ber om ursäkt, det blev fel" hahah jävla NOBODY!
Varför i helvete har du kvar mitt nummer ens?! Orh blir så jävla förbannad, att jag SLÖSADE nästan 1 år på dig?
blaaarh, kärleken gör en verkligen blind, det är konstaterat!!!

Jag är hellre singel resten av livet än och träffar en till som dig !



Btw, glömde ju berättade ...Var ju på AF skulle skriva på min lapp och det där vanliga.
Sen gick jag faktiskt till KOMVUX och skulle prata med någon om att börja plugga Matte.
Jag fick göra ett Prov direkt..haha Scheisse säger jag bara ! Undra hur det gick(nog inte så bra) eftersom matte inte är min starka sida.Ska iallafall dit på FRedag och få reda på resultatet, och prata mer om Matten osv...
Nu har man iallafall fått tummen ur röven vilket känns rätt så bra..
tänkte ge mig på Matte B också så fort Matte A är klart... det är iallafall min plan just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela