Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Imorgon är det dags..

Publicerad 2010-12-02 19:32:43 i Allmänt

..för operation! Spännande och en smula nervöst, men är inte så nervös som jag trodde att jag skulle va, det enda jag tänker lite på är narkosen och hur ont jag kommer ha efteråt, om jag ens kommer ha ont, kanske bara är öm? Det återstår att se..

Ska iallafall anmäla mig på sjukhuset kl 10 så pappa och jag får väl köra hemifrån senast kl 7.30
Lär ju få skotta fram bilen och vi får väl pysa fram på motorvägen. men sålänge vi kommer dit så är jag nöjd !
för operationen ska bli gjord imorgon och inte en dag senare !!
efter operationen ska jag ligga på uppvaket i ett x antal timmar(4 kanske) innan jag får komma tillen vanlig avdelning. Sen får man väl se hur dom gått tillväga, om dom gjort små snitt eller ett stort över revbenen:P kan ju bli spännande...och jag hoppas att jag får åka hem på kvällen, vill inte ligga över där till lördag ! ABSOLUT INTE!
Pappa ska kanske vara hemma hos min kusin undertiden, för det är ju inte kul för honom och sitta där i flera timmar eller gå runt på "stan" i detta vädret...men det får vi se imorgon hur han gör...

Jag återkommer igen när jag "orkar" skriva igen..
lär nog inte bli i helgen iallafall..på söndag är det dags för barndop för Signe, där vill jag helst också infinna mig
oavsett hur jag mår efter operationen.

Nej nu ska jag njuta av sista kvällen med gallsten, imorgon ryker hela skiten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela