Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Friday night

Publicerad 2010-12-10 16:58:02 i Allmänt

Fredag idag...ikväll blir det bara idol och chill, antagligen kommer hela helgen bli chill, kan/vill inte festa så snart efter operationen, är trots allt bara 1 vecka sedan jag gjorde den.
På måndag ska jag ta bort plåsterna och tejpen, fasar lite smått är rädd för att tejpen kommer göra ont och ta bort"Crybaby", men det är bara och stå ut:P

Just nu ligger jag i sängen och kollar på något som heter"Jerseylicious" jeffla skit, men fanns inget annat på tv som lockade mitt intresse... finns inte så mycket som lockar mitt intresse längre känns det som.
Saknar att ha någon och tycka om och älska, men det är väl bara till och stå ut där med ?!

Letar jobb "förfullt", har även kollat lite på utbildningar, men är så jävla kluven till vad jag vill, ena dagen kan jag tänka mig och plugga sen andra dagen skulle jag hellre dö än och sätta mig bakom en skolbänk igen :S suck alltså!
Har iallafall kollat lite på Lunds utbildningar och där va EN som jag kan tänka mig och kanske plugga.. "Beteendevetenskap", men vill ju gärna jobba med djur, men dom utbildningarna är nästintill omöjliga och komma in på tycker jag. Hur som helst så ska jag iallfall plugga upp min Matte, det är dags för det nu det blir inte bättre av sig själv direkt. fullkomligt HATAR matte, våndas av att behöva plugga det igen, MEN det måste göras ! Suck igen !!


Nu har jag inte mer och berätta, Byebye
Detta är CarlssonOnTheRoof även kallad Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela