Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dag 8

Publicerad 2010-12-18 17:29:37 i Allmänt

♥ Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. v
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Hrm ett ögonblick? finns väl kanske några stycken om man tänker efter men just nu väljer jag det som jag fört tänker på vilket va studenten.
den tog jag -07. Det va en dag som väntat på i 12 år ungefär :S Tyvärr kunde jag inte ha "kul" fullt ut eftersom jag hoppa på kryckor (A) haha men jag hade så kul jag kunde efter omständigheterna och KUL hade jag.
Först studentfrukosten hos Jonas, hur mysigt, kul och trevligt som helst.
fick våra betyg av vår lärare .
Sen var det ner till kyrkan och bli fotade sen gick vi hem till mig och snackade och hade oss innan vi skulle bege oss till skolan(Jag bodde då mittemot skolan) så det va nära och bra:P
Att gå ut på trappan va överkul, så jävla roligt har det aldrig varit och stå på en trappa som det va då:D haha
Sjöng och hade oss:)
Sen letade man upp sina när och kära i den enorma folkmassan.
Sen begav man sig till torget och skulle åka studenttåget. Det va verkligen SKITKUL!! Det önska man att man kunde göra varje år:P efter studenttåget åkte jag i en finfin Amerikansk bil.
väl hemma mötes man av de nära och kära (: åt god mat och drack(förundransvärt inte så¨mycket)
där va dom gästerna som hevade in mer än mig... kvällen/natten avslutades nere på magasinet där alla studenterna träffades:) Min studentdag slutade väl runt 4-5 på morgonen!

Det kallar jag en dag full av ögonblick, som man aldrig glömmer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela