Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Årets första julamaud...

Publicerad 2010-12-11 19:24:18 i Allmänt

Fick jag smak på idag när vi va hos min bror (:, massa gott var det !
Blev lite mys med Signe också, Malte ville mest busa med Farmor  så då passa jag på och mysa med Signe, hon pratar mycket nu, man smälter varje gång ! Gladare unge får man leta efter.


Söt va? ;D


MAUD!!! Fanns även olika sillar, prinskorvar, köttbullar och stekt potatis också;D

Resten av kvällen blir det chill framför tvn, hoppas det går något bra för just nu går det bara SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela